Навіщо сторінка FAQ потрібна користувачу?
Не обовʼязково одразу звертатись до служби підтримки Slots City. Якщо виникають питання щодо реєстрації, депозиту та зняття коштів, нарахування бонусів, процесу верифікації тощо – відповіді можна знайти заздалегідь. Сторінка FAQ містить інформацію на дану базу запитів.

Ба більше, тут гравці можуть знайти розʼяснення про:
- 🔴 Помилка “10.15.2”;
- 🎯 Вейджер та його використання (з прикладами);
- 💵 Деморахунок;
- ⚠️ Помилки на сайті та їх вирішення;
- 🧹 Кеш в різних браузерах та процес його очищення.
Відповіді на всі питання надані лаконічно, чітко та в достатньому для цього обсязі.
Що робити, якщо відповіді немає?
У такому випадку гравцям рекомендується звʼязатися зі службою підтримки Slots City. На сторінці FAQ під відповідями на питання є посилання на онлайн-чат. Достатньо відкрити інтерактивне вікно та поставити своє запитання оператору. Відповіді надаються з 8:00 ранку до 2:00 ночі.
Також у футері сайту є окрема категорія служби підтримки MyCity. Поспілкуватися з операторами казино можна через email ([email protected]) або телефоном – 063 021 30 21.
Щоб отримати повну відповідь на своє запитання, рекомендується викладати суть своєї проблеми чітко та по ділу.
Як користуватися сторінкою?
Сторінка FAQ – це один великий блок питань. Як вже зазначалось вище, тут закріплено 8 категорій запитів про: реєстрацію, акаунт, поповнення, виплату коштів, бонуси, верифікацію, відповідальну гру та загальні питання.
Обираючи будь-яку з категорій, гравцям відкривається перелік найпоширеніших запитань. Навпроти кожного справа є стрілка, яка показує напрямок появи відповіді.
Якщо ви вважаєте, що розʼяснення на запит неповне, можете одразу звернутися по додаткову інформацію до клієнтської підтримки.