Служба підтримки Slots City казино

Служба підтримки Слот Сіті надає кваліфіковану технічну та інформаційну допомогу гравцям. Оператори проконсультують щодо бонусів, депозитів та виплат, допоможуть розвʼязати проблему, повʼязану із входом чи запуском ігор, розглянуть скарги та нададуть чіткі інструкції й поради.

Контакти доступні через головне меню у розділі MyCity та у футері сайту.

Як зв’язатися зі службою підтримки?

Комунікація зі службою підтримки казино можлива через 3 канали звʼязку:

  1. 🗨️ Онлайн-чат – інтерактивне вікно для спілкування в реальному часі на сайті
  2. ✉️ Email[email protected]
  3. 📞 Телефон – 063 021 30 21

зв'язатися зі службою підтримки казино слот сіті

Техпідтримка казино Slots City дотримується принципів професійного та коректного обслуговування гравців. Спілкування відбувається ввічливо та українською мовою. Комунікація гемблерів з операторами також має бути коректною. Всі звернення гравців зберігаються на сервері казино.

Звертаючись до операторів, важливо викладати суть проблеми максимально зрозуміло та коротко. За необхідності надайте номер вашого ID (знаходиться у профілі) або вкажіть ПІБ. Якщо є скріни, які стосуються певної проблеми на сайті, обовʼязково долучіть їх до повідомлення.

Важливо! До розгляду не приймаються звернення від анонімних користувачів та осіб, які визнані судом недієздатними, а також повторні запити, проблему яких було вже вирішено.

Час роботи служби підтримки

Служба підтримки гравців працює 7 днів на тиждень.

Години роботи операторів Slots City:

  • 🗨️ Онлайн-чат – працює з 8:00 ранку до 2:00 ночі.
  • ✉️ Email – відповіді надсилаються у робочі години відповідно до черговості надходження повідомлень.
  • 📞 Телефонні дзвінки – приймаються з 8:00 ранку до 20:00 вечора (в інші години відповідає голосовий помічник).

Служба підтримки Slots City намагається якнайшвидше надавати відповідь гравцям для оперативного вирішення проблемної ситуації. В онлайн-чаті зазвичай це відбувається протягом 1 хвилини.